piątek, 7 grudnia 2012

Cześć !

Mam na imię Jagoda. Mam 15 lat. Uwilebiam zespół R5. Mieszkam w Bydgoszczy. Chodzę do 3 klasy gimnazjum. Lubię śpiewać (chociaż pewnie nie wychodzi mi to za dobrze) oraz zwierzęta, a szczególnie psy. :D Na tym blogu postaram się pisać opowiadanie o zespole R5. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :).. i nie będziecie się nudzić czytając je.



                                                                             R5



Ross Lynch



Rydel Lynch




Riker Lynch



Rocky Lynch



Ellington Ratliff

i


Ryland Lynch

5 komentarzy:

  1. fajnie, ciekawy pomysł, no i jako że narazie za dużo nie ma więc nie wiem co dalej napisać więc powiem że czekam na kontynuację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z literkami na różowo i fajna szata oprawa skórka czy co tam to są za gwiazdki w tle ;) no i fajnie ze jest parę info o tobie :)

    @love_is_the_end

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka jestem Asia kocham R5 i śmiało pisz o tym zespole na pewno będę obserwować twojego bloga :)<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ja też kocham śpiewać ( oczywiście piosenki R5 :* ) ale mi to nie wychodzi :/ -Tylko że ja kocham KoNiE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedziesz na ich koncert 5.02.2014 do Warszawy ?

    OdpowiedzUsuń